فرمانده انتظامی استان کرمان خبرداد:

دستگیری یک قاچاقچی با 590 کیلو تریاک در زهکلوت

فرمانده انتظامی استان کرمان خبرداد:

کشف 80 میلیارد کالای قاچاق در طرح 3 روزه پلیس کرمان 

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا گفت:در اين طرح با اولویت مبارزه با عاملان نگهداری غیرمجاز و احتکار اقلام دارویی،انواع كالای قاچاق به ارزش 80 میلیارد ريال كشف شد. 
کد خبر: ۱۳۳۶۴۳۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردار عبدالرضا ناظری،اظهارداشت: یکی از اولویت‌های ماموریتی ناجا در سال جاری برخورد با قاچاق کالا و به ویژه طی این ایام اخیر بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه دارو و توزیع اقلام درمانی خارج از شبکه یا قاچاق است که این مهم طی اجرای یک طرح ضربتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وي افزود:در همین رابطه ماموران انتظامی طی اجرای یک طرح حدودا 3 روزه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یک باند توزیع داروی قاچاق را شناسایی و در بازرسی از محل نگهداری این اقلام، ۲۵ نمونه انواع دارو شامل ۲۵ هزار قلم  که عمده آن مربوط به مداوای بیماران کرونایی بودند را کشف و در این رابطه 2 متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت:طی این طرح و با تلاش بی وقفه همکارانم انواع لوازم خانگی،لوازم آرایشی و بهداشتی،دارو و برخی اقلام خوراکی و مصرفی دیگر كه در مجموع ارزش آن ها از سوی كارشناسان بیش از 80 ميليارد ریال برآورد شد،كشف و در این رابطه ۸۵ متهم با هماهنگی عزیزان دستگاه قضایی دستگیر شدند.

سردارناظری،با اشاره به توقیف 33 دستگاه انواع خودروی سبك و سنگین و تشکیل 82 فقره پرونده در رابطه با این کشفیات تصريح كرد:اجرای اين گونه طرح ها همراستا با فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به شرايط خاص ناشی از بيماری كرونا با جديت تداوم خواهد داشت و قطعا با همکاری خوب شهروندان با پلیس نتایج ارزشمندتری نیز حاصل خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها